SH BOOTCAMP

Det här träningsprogrammet är för dig som vill träna intensiva och svettiga träningspass, med få redskap och med fokus på att träna upp explosiv styrka och kondition.

Det är tre block, med 8 pass i varje, som du får dela upp hur du vill. Ett pass i veckan eller tre pass i veckan, eller kanske två pass en vecka och fyra pass andra veckan. Se till att du får minst två vilodagar per vecka dock, det kommer du behöva.

Get Going

Första delen i programmet är pass som främst är framtagna för att köra hemma, men vill du träna på gym eller utomhus går det såklart lika bra.

Get Strong

Andra delen i träningsprogrammet har lite mer fokus på att använda redskap, så antingen om du har möjlighet att köpa hem vad du behöver eller har hemma, eller kan köra passen på ett gym.

Vill du träna hemma och inte har redskapen som skrivs om i passen så kan du klicka dig in på övningsbeskrivningen och se vilken övning du kan köra istället. Ex knäböj kan man köra på många olika sätt med många olika redskap.

Get Sweaty

Tredje delen är fokus kondition, som man antingen kan köra utomhus i löpspåret eller kanske på en cykel, eller på ett gym där man kan variera på roddmaskin, löpbandet eller kanske en stakmaskin.

Course Information

Difficulty: Medelsvår

Categories: , ,

Till det här programmet behöver du ha en tyngre vikt och en lättare vikt, exempelvis en hantel på 5kg och en hantel på 15kg. Har du en hantel på 3kg och en kettlebell på 12kg så går det lika bra, välj det du har hemma.

Tränar du på gym har du tillgång till en ganska mycket större variation än vad man har hemma, så då tar du bara det som står i programmet.

Det kommer nämligen stå vilken form av redskap jag rekommenderar dig att använda, men har du inte tillgång till just det redskapet så kör du på det du har hemma och anpassar efter din situation.

Course Instructor

claratoll claratoll Author

För medlemmar

kr249 / månad med en provperiod på en 7-dagars

What Others Have Said


Lämna en kommentar