Det här träningsprogrammet är uppdelat i fem block, med fokus på att du ska bygga upp din teknik i framförallt knäböj, marklyft och bänkpress.

Det här programmet kan du köra flera gånger om, om du vill det.

Programmet är för dig som orkar minst 8 repetitioner på 20kg (skivstången) i bänkpress, 8 på 20kg i knäböj och 8 på 30kg i marklyft. Är du inte riktigt där än så rekommenderar jag dig att köra något av de andra programmen som finns här på strongandhappy.se!

Lägsta startvikt för programmet:

Knäböj: 8 x 20kg (skivstången)

Bänkpress: 8 x 20kg (skivstången)

Marklyft: 8 x 30kg (skivstång + 5kg på varje sida)

Om du vill kan du köra ett block per vecka, men om du vill öka tempot kan du köra upp emot 5 pass per vecka. Jag rekommenderar dock att inte köra fler pass, utan kroppen behöver även vila för att hinna med att lära sig allt den behöver!

Course Information

Estimated Time: 5 weeks

Difficulty: Avancerad

Tracks:

Categories:

Tags:

Det här programmet är för dig som vill träna knäböj, marklyft och bänkpress på gymmet och fokusera på tekniken.

Passen i programmet är tänkta att ta mellan 45 och 60 minuter, men om du inte har tid att träna så länge så fokuserar du på övningarna i början av passen och resterande övningar kan du modifiera lite om du känner att tiden börjar ta slut.

Course Instructor

claratoll claratoll Author

Ingår i medlemskapet

FREE
MEMBER PRICING

What Others Have Said


Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Back To Top